Od októbra 2020 sme spustili pre našich zákazníkov možnosť nákupu na firmu.
Ako to prebieha?
Zákazník si môže už pri nákupe voucherov (v košíku) požiadať o vystavenie daňového dokladu. Túto možnosť môže využiť po dobu 14 dní od zrealizovania nákupu, a to v sekcii “Moje nákupy – Objednávky”.
Pri vyplňovaní podkladov pre Nákup na firmu musí zákazník vyplniť IČO ako povinnú položku.
Pokiaľ si zákazník bude priať vystaviť daňový doklad (Nákup na firmu), automaticky Vám odošleme e‑mail s potrebnými inštrukciami a údajmi od zákazníka na jeho vystavenie.
Aké to má výhody pre Vás?
Po vyplnení fakturačných údajov zákazníkom, Vám bude hneď zaslaný e‑mail o tom, že zákazník potrebuje vystaviť daňový doklad. Nemusíte tak čakať samostatné kontaktovanie zákazníka alebo našej Zákazníckej podpory, a môžete s uvedenými údajmi hneď pracovať.
Fakturačné údaje budete tiež vidieť vo Vašom Partnerskom rozhraní v časti Vyúčtovanie – Prehľad platieb akcií – Prehľad jednotlivých platieb.
V prípade otázok sa môžete obrátiť na našich kolegov z Podpory pre partnerov na e‑mail: ombudsman@zlavomat.sk.