Zamestnancom môžete detailnejšie určiť, aké stránky uvidia. Váš personál tak lepšie využije partnerské rozhranie.
Rozhranie pre rôzne skupiny zamestnancov
Prístup do rozhrania delíme podľa funkcií:
- Vouchery - prehľad uplatnených voucherov; overiť či uplatniť voucher môžete aj naďalej bez prihlásenia.
- Rezervácie - pre kontrolu, tvorbu a úpravu rezervácií, ale aj pre informáciu o potrebe vystaviť faktúru na základe požiadavky pre zákazníka
- Objednávky tovaru - pre administráciu objednávok
- Vyúčtovanie - pre vašich účtovníkov. Zobrazuje sa len sekcia Vyúčtovanie
- Diskusia - ideálne pre recepciu alebo zamestnanca starajúceho sa o prevádzku. Pri akciách , ktoré bežia, sa zákazníci pýtajú rôzne otázky, ktoré je potrebné zodpovedať
- Hodnotenie - podobne ako pri diskusii máte možnosť reagovať na hodnotenia vašich služieb, prevádzky, …
- Akcia a administrácia účtu - okrem vyššie uvedených funkcií v rozhraní môžete taktiež vytvárať akcie, zobrazovať štatistiky, hodnotenia. Tento prístup má konateľ alebo prevádzkový manažér.
Určite, k čomu budú mať zamestnanci prístup.
Je to jednoduché. V rozhraní nájdete vpravo hore sekciu „Používatelia“:
V nej môžete pridávať a odoberať zamestnancov a určovať, aké práva budú mať.