Zľavomat.sk má vlastnú značku. Chce ju ešte viac posilniť
Trampolíny, ratanový a záhradný nábytok, kvetináče, kancelárske kreslá, anatomické vankúše majú v ponuke pod značkou Markus Pedriksen
Jeden z najväčších hráčov na zľavovom trhu, portál Zľavomat.sk má vo svojej ponuke aj vlastné produkty, ktoré si sám navrhuje a následne dáva vyrobiť.
Ide najmä o výrobky určené pre domácnosť, kanceláriu a záhradu, ktoré predáva pod značkou Markus Pedriksen. Svoju vlastnú značku nemá napríklad ani najväčší konkurent ZlavaDňa.sk.
Práve tento segment, ktorý neustále rozširujú aj podľa sezónnosti, chce spoločnosť do budúcnosti posilniť. Pod značkou Markus Pedriksen ponúkajú napríklad trampolíny, ratanový a záhradný nábytok, kvetináče, kancelárske kreslá, anatomické vankúše a kúpeľňové sady.
„Pri vlastných tovaroch dokážeme mať kvalitu tovaru a takisto aj termíny dodania maximálne pod kontrolou. Všetky ich máme fyzicky na sklade v Liberci, čiže vieme garantovať ich rýchle dodanie k zákazníkovi približne do troch dní,“ uviedol pre Mediálne.sk riaditeľ spoločnosti Zľavomat.sk Tomáš Sroka.
Slovenský Zľavomat.sk patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group, ktorý je 100-percentným vlastníkom firmy SG Logistics. Tá zabezpečuje celkovú logistiku značky Markus Pedriksen od nákupu, prepravy do skladov v Českej republike až po distribúciu k zákazníkovi.
„Výhodou je, že v prípade nespokojnosti za náš vlastný tovar vraciame do 30 dní peniaze a aj preplácame poštovné vo forme kreditov v prípade reklamácie. Povinnosť zo zákona pre e‑shopy je pritom sedemdňová lehota na vrátenie tovaru bez udania dôvodu,“ uviedol T. Sroka.
Obrat spoločnosti Zľavomat.sk na Slovensku v minulom roku vzrástol o 71 percent na 15,4 milióna eur a obrat skupiny Slevomat Group v Česku a na Slovensku prekročil vlani 55 miliónov eur.
Z centrálneho európskeho skladu s rozlohou 2 500 štvorcových metrov sídliaceho v Česku vlani distribuovali takmer 35-tisíc výrobkov do celého Slovenska.
Vyše polovicu z obratu tvorí predaj dovoleniek, ktorý medziročne vzrástol o 56 percent. Obrat za predaj tovarov a gastro-segment medziročne stúpol až o 100 percent.
„Novým trendom je, že priemerná hodnota nákupu rastie. Vlani sa priemerná hodnota objednávky zvýšila zo 42 na 46 eur,“ dodal T. Sroka.
10. marca 2014