Dovolenka v Chorvátsku: hotel pri kamienkovej pláži, all inclusive a deti zdarma
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať ohľadom prepravy. Ako sa dá na ostrov prepraviť. A či je možnosť stornovať?
Dobrý deň, Michaela,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Storno voucheru je možné v rámci 14-dňovej zákonnej lehoty od zakúpenia, ak na voucheri nemáte vytvorenú rezerváciu termínu.
Prosíme, pre bližšie zodpovedanie Vašej otázky Vám odporúčame obrátiť sa priamo na ubytovacie zariadenie a to na tel. čísle +385 22 460 677 alebo mailom na arausana.antonina@rudan.com.
Prajeme Vám krásny deň.
Dobrý deň, mali by sme záujem o pobyt v hotely od 17.8.-24.8. pri zadaní ponuky mi ukazuje ze su volne uz len 3 izby potrbovali by sme 4 chceme ist ako partia da sa to nejak rezervovat? ide o dvojlozkove izby all inclusive s pristelkou. Dakujem za odpoved
Dobrý deň, Veronika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Dvojlôžkové izby Štandard sú momentálne k dispozícií už len 3. Štvrtý voucher si môžete zakúpiť na iný typ izby.
Prajeme Vám krásny deň.
Môžem mať so sebou malého psíka ?
Dobrý deň, pani Gavorová,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, v tomto ubytovacom zariadení domáci maznáčikovia nie sú povolení.
Prajeme Vám krásny deň.
Aká je doprava
Nová otázka
Pridaním dotazu súhlasíte so zverejnením vyplneného mena a obsahu príspevku. Príspevky so závadným obsahom sme nútení odstraňovať, rovnako ako príspevky odkazujúce na konkurenčné portály či e‑shopy alebo príspevky, ktoré k danej ponuke nie sú relevantné. Otázky, podnety alebo sťažnosti, ktoré sa nevzťahujú k tejto ponuke, smerujte na náš kontaktný formulár nebo volejte +421 232 117 321.
Dobrý deň prosím parkovanie je pri hoteli a zdarma?
Dobrý deň,Parkovanie: je 10 €/deň a podľa dostupnosti.